KEDAI KASPERSKY ONLINE

NUFFNANG GEGAR BLOG AKU!

Salam 1 blogger..

Alhamdulillah..blog KKO kene gegar lagi dengan encek Nuffnang. Nak tau encek Nuffnang bagi ape dekat KKO?? Tengok gambar ni..

Buffered Earning KKO sehingga 22 Disember 2011

KKO memang tak sangka setiap hari earning bertambah sedikit demi sedikit. Ni la hasil setelah sebulan setengah blogging start 30 Oktober hari tu. KKO bukanlah blogger tegar, tapi banyak tips-tips blogging yang KKO tiru dari blogger-blogger otai untuk tingkat trafik blog. Banyak faedah sebenarnye kalau trafik blog kita sentiase stabil. Sebagai contoh, walaupun takde orang yang klik iklan Nuffnang kat blog, kite akan still dapat earning ikut jumlah trafik yang kita perolehi dalam satu-satu mase. Biasenye setiap hari Isnin Nuffnang akan kreditkan earning minggu lepas dalam total earning kita.

Kat sini KKO nak share sikit trafik blog minggu lepas. Anda boleh tengok gambar kat bawah ni.

Trafik 15-22 Disember 2011
Views : 1877 | Uniques : 961

Total uniques visitors yang kite nakkan tu. Uniques visitor bermaksud orang yang pertama kali datang jengah-terjah blog kite. IP no. semua tu berbeza antara satu sama lain. 

Ni pulak trafik blog KKO bulan lepas. Anda boleh tengok gambar kat bawah ni.

Trafik 22 November - 18 Disember 2011
Views : 4514 | Uniques : 2496

KKO dapat rase yang trafik blog ni dah bertambah stabil dari semasa ke semasa. Earning Nuffnang pun akan sentiasa meningkat dengan adanya trafik macam ni. Sebelum terlupa, KKO nak kongsikan beberapa tips untuk tingkat trafik blog. Boleh klik pautan yang KKO sediakan :


Sekadar ni dulu perkongsian hari ni. Wassalam.
-SHARING IS CARING-