KEDAI KASPERSKY ONLINE

BLOGWALKING TINGKAT TRAFIK BLOG


Salam kepada semua blogger..

Hari ni KKO nak kongsi sikit review tentang blogwalking yang KKO buat sepanjang minggu lepas. Anda boleh tengok hasilnye melalui gambar kat atas ni. Walaupun tak banyak, tapi KKO yakin blogwalking ni merupakan satu medium yang terbaik untuk tingkat trafik blog sepertimana yang KKO sarankan dalam entri lepas.

Sedikit tips untuk blogwalking!!!
Anda perlulah tinggalkan mesej/kata-kata yang boleh membuatkan blogger lain teruja untuk melawat blog anda. Contohnya, letaklah link entri seperti '8 Cara Tingkat Trafik Blog'. Pasti ramai yang akan terjah punye especially new blogger. Selain tu, anda dinasihatkan untuk tinggalkan mesej-mesej yang mesra rakyat seperti 'Sarapan ape hari ni???', 'Buat ape tu???' dan macam-macam lagi. KKO yakin memang tips ni boleh tingkat trafik blog anda. Cubalah!

Selalunye KKO akan blogwalking melalui entri-entri yang terpapar pada Innit Nuffnang dan Group Blogger. KKO akan pilih entri yang tajuknya menarik untuk dibaca. Memandangkan KKO ni dalam kalangan new blogger, KKO biasenye pilih entri yang berkaitan dengan 'Tips-tips Untuk Meningkatkan Trafik Blog', 'Tips-tips Menjana Pendapatan Nuffnang' dan bermacam-macam lagi. Kalau anda rajin jalan-jalan, tentunya banyak info yang anda akan perolehi.

Di sini, KKO nak ucapkan berbanyak terima kasih kepada penyumbang trafik ke  blog KKO kepada :
1. abgteror
2. alcatraz77
3. chegu abbas
4. infoklasik

Jom terjah blog diorang untuk dapatkan trafik mencanak! Tak rugi kalau anda beramah mesra dengan otai-otai blogger ni. Banyak tips blogging yang diorang kongsikan biasenye. TIPS : JANGAN SOMBONG!


Selain dapat tingkat trafik blog, pendapatan Nuffnang anda pun akan bertambah. Untuk entri akan datang, KKO akan kongsikan earning Nuffnang sepanjang 2 bulan berblogging ni. Sememangnye meningkatkan dari hari ke hari.

Setakat ni dulu perkongsian KKO di pagi Isnin. Sekian.
JANGAN LUPE JOIN SEGMEN BLOGWALKING KKO YE!
-SHARING IS CARING-