KEDAI KASPERSKY ONLINE

BUFFERED EARNING KEDUA DAN KETIGA DARI NUFFNANG!!!


Selamat pagi kepada pengunjung-pengunjung KKO...
Syukur alhamdulillah Kedai Kaspersky Online dah semakin maju. Buffered Earning kedua dan ketiga dari Nuffnang pun dah mule masuk. Dua kempen tersebut datangnye dari Umobile Postpaid Q4 dan Tiger Balm Warm And Cold Plaster. Suke sangat bile tengok Buffered Earning bertambah dari sehari ke sehari. TQ Encek Nuffnang!! Alhamdulillah sekali lagi. :D ;)


2 Buffered Earning sebelum ni dah pun jadi Metered Earning. Yihaa!!! Memang berbaloi la ikut tips-tips yang blogger-blogger otai sarankan. Ape yang KKO buat ialah, bile buat entri macam ni, link kan semula ke Nuffnang, update survey, blogwalking, komen dekat blog yang bertraffic tinggi, promote link di forum atau status dan macam-macam ni. Cuba buat baru tau hasilnye. Memang MIRICLE!!!
Ok...setakat ni dulu untuk hari ni. Moga banyak lagi Buffered Earning yang singgah di KKO. Jumpe lagi di lain mase untuk entri-entri akan datang. Bagi sesiapa yang berminat untuk tambah income dengan Kaspersky, boleh contact KKO dengan segera ditalian 0133228316/ chessmily_gurl@yahoo.com.
TERIMA KASIH SEMUA & TERIMA KASIH ENCEK NUFFNANG!!!:mrgreen: