KEDAI KASPERSKY ONLINE

5 BLOG PALING KERAP DILAWATI 2011

Entri ni merupakan projek terbaru yang dikendalikan oleh Encek Denaihati. Sebelum terlambat, KKO nak ucapkan berbanyak terima kasih kepada Mrs. Yie kerana sudi tag KKO untuk sertai projek ni. Dalam tempoh 2 bulan berblogging secara aktif, terlalu banyak blog yang KKO lawati demi untuk meningkatkan kemahiran dan menambah kenalan dalam dunia blogging ni. Tapi, hari ni KKO akan memilih 5 blog sahaja antara kesemuanya. 5 blog yang bertuah adalah seperti berikut :


1. BLOG ABGTEROR
Blog Abgteror menjadi pilihan kerana blog ni sering memaparkan isu-isu semasa yang dapat memberi maklumat tentang apa yang berlaku di luar dengan cepat dan pantas. Abgteror juga merupakan salah seorang partner perniagaan KKO dan merupakan seorang yang peramah dan tidak kedekut dalam perkongsian ilmu blogging. 
2. BLOG MRS. YIE
Blog Mrs. Yie menjadi pilihan kerana ia memaparkan berita dan info semasa dan yang paling penting e-novel bertajuk 'Sayang Cikgu Keta-Ketat'. KKO sebenarnya dah lama jadi silent reader novel ni, tapi cuma sekarang baru kenal siapa penulisnya. Pemilik blog ini merupakan seorang yang mempunyai semangat setiakwan kerana sering membalas komen dan kunjungan yang KKO lakukan.
3. BLOG MAMA TUNZ
Blog Mama Tunz menjadi pilihan kerana ia banyak memaparkan tips-tips kehidupan yang boleh dipraktikkan dalam kehidupan seharian. Mama Tunz juga sering berkongsi buah fikiran dalam apa jua entri yang dikongsikannya dan ini amat bersesuaian dengan profesionnya sebagai seorang guru. KKO akan banyak belajar dari pengalaman Mama Tunz. Insyaallah!
4. BLOG AFZAL
Blog Afzal menjadi pilihan kerana ia sering memaparkan entri-entri yang santai dan bersahaja. Kalau stress, boleh la terjah blog ni. Amat bersesuaian dengan tagline blognya, SUKA SUKI. Pendek kata, memang layan habes la bila baca entri-entri blog ni dengan gaya penulisan dan olahan ayat yang bercirikan keremajaan.
5. BLOG CIKTOM
Blog Ciktom menjadi pilihan kerana ia banyak memaparkan tentang tips-tips blogging. Mana taknya, KKO kan newbie, jadi memang tak hairanlah kerana KKO selalu terjah blog ni dan baca tips-tips yang berkaitan. Nickname yang digunakan pun dapat menarik perhatian kan?? Terima kasih jugak untuk Ciktom sebab sudi menerima KKO beriklan dekat blog dia.

Alhamdulillah..siap jugak entri ni. Opss..sebelum terlupa ada syarat lain dalam projek ni. KKO perlu menjemput 10 rakan blogger yang lain untuk turut sama memeriahkan projek ni. Untuk itu, KKO dengan besar hatinya menjemput blogger-blogger di bawah untuk sertai projek ni. Confirm TAK RUGI!!!
1. Izzah
2. Nadya
3. Chegu Abbas
4. Rumorslogy
5. Amir Nawawi
6. Mama Tunz
7. Afzal
8. Cik Bunny
9. Mas
10. Joel


-SHARING IS CARING-